niedziela, 5 sierpnia 2012

Classy


(koszulka i spódniczka no name sh, pasek moschino sh)

Osobiście uwielbiam wykwintne kolacje, zwłaszcza kiedy wiem jakie cuda kulinarne będą na nich serwowane. To także wspaniała okazja aby nacieszyć się możliwością "wystrojenia się" bez lęku, że nasz strój jest zbyt wyszukany i nie pasuje do okazji. Pomimo tego, iż w szafce mam przynajmniej cztery klasyczne sukienki, które pasowałyby na tę okazję, zdecydowałam się na bardziej niezobowiązujący zestaw. Zestawiłam ze sobą klasyczną, granatową, plisowaną spódnicę i koszulkę z ciekawym zdobieniem przypominającym gorset.

Personally, I love these elegant dinners, especially when I know what amazing things will be served on them. Also, it;s a great oppurtinity to dress elegant, without fear of overdressing. I have at least four matching for this occasion dresses, but I've decided on less obligatory look. I matched classic skirt with pleats and shirt with interesting adornment looking like corset.





Wybrałam klasyczne, beżowe balerinki, które pasują praktycznie do wszystkiego. Ostatnimi czasy to moje ulubione buty, prawie się z nimi nie rozstaję!

I've chosen classic nude flats, that matches almost everything, These are my favourite shoes, I wear these with everything!
         
Dodatkowo zdecydowałam się na moją ostatnią zdobycz, pasek Moschino, który kosztował mnie zaledwie 3 zł.

Also, I've decided on my last treasure- Moschino belt, which I got for only 3 zlotys!


                                                                                       
~Kaja


2 komentarze:

  1. Obiecałam wpaść oto i jestem, oprócz tego, że zmieniłabym scenerię w której robione było zdjęcie, podoba mi się bluzka. Co ci sie stało w nogę? (zdjęcie z balerinkami)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak wiem że zdjecia nie sa dobrej jakosci ani nie mają ladnego tła, ale niestety nie miałam możliwosci zrobić niczego lepszego. Następnym razem postaram się o dogodniejsze warunki. A co do nogi to tylko ugryzienie komara : )

      Usuń